תומר בלושטיין מייסד פינק פארק בכנס חניה ותחבורה בהנחיית עופר פטרסבורג

עופר- תומר, מנהל חברת פינק פארק מדברים על תחום נדלן לכל דבר בעיקר בשוק המשרדים בשוק המניב. איך אתה רואה את זה?

תומר – לקחנו חצי מהחניות בעיר שהן לא זמינות לציבור. הנדל"ן הכי יקר – זה נהכחול לבן. ובמקום שהוא ישמש לתחבורה ציבורית ולשבילי אופניים עומדות שם מכוניות. חניון הבימה, זה 1,000 מקומות חניה זה 5 ק"מ של כחול לבן. הכמות מכוניות שנכנסת שם. זאת אומרת- בסופו של דבר חניה בכחול לבן להערכתי לעירייה לא תהיה ברירה- זה שטח מבוזבז. אני חושב שהכחול לבן ילך וירד. אנחנו רואים את זה גם בעולם קורה. תנסו בניו יורק להבין מהשלט מתי מותר לחנות הולכים לניו-יורק (אין סיכוי).

פינק פארק אמרה אנחנו מאמינים שהחניות שהן ב'אוף סטריט' הן הרלוונטיות. חניות שאפשר להזמין אותן מראש תדמיינו עולם שבו כל אדם שנכנס לתל אביב יודע איפה בדיוק הוא הולך לחנות. חשבו על כמות הזיהום שזה מוריד והתנועה שזה מוריד. פינק פארק מאפשרת לעשות את זה לא רק בחניונים שזה זמין לכל אחד מאיתנו אלא לקחת גם בנייני משרדים, גם בניני מגורים ובזמן שהחניות לא נמצאות בפעילות של בעלי החניה, אנחנו בעצם מנגישים אותם לציבור הרחב, דרך אפליקציית פינק פארק. ובעצם על ידי כך פינק פארק מאפשרת להגדיל את ההיצע ולתת חניה הרבה יותר איכותית. הפינק- הוורוד הוא בא לקחת את העולם האפור של החניה ולהפוך למשהו שמח וורוד וכיפי. לא להפוך לאישו. ובפינק פארק אנחנו בתל אביב זה הבטא סייד שלנו. החברה (פינק פארק) נקנתה לפני שנה על ידי חברת תיבא אחד מספקי המכונות הגדולים בעולם החניה. גם תיבא הבינו שהעולם הדיגיטלי הוא העולם שהולך לשלוט. היום פינק פארק עם טכנולוגיה מאוד פשוטה, מתחברת לכל שער בתוך 10 דקות. כל החכמה יושבת בענן. האינטראקציה עם המשתמש דרך אפליקציה. יש לנו היום למעלה מ-300 מנקודות על המפה בתל אביב שלקוחות יכולים להזמין חניה. מה שהפך לשוק שלם. התחרות היא השכרת חניה למשך חודש לאנשים פרטיים. פינק פארק בגלל שאנו יודעים לנצל יותר טוב וזה על בסיס שעתי- יודעים אחרי שלוקחים את העמלה שלנו פי 2 יותר. זאת אומרת נוצר פה מרקט פלייס מאוד גדול. ואנחנו הולכים וגדלים. בשבוע הבא אנחנו משווקים בשיתוף פעולה עם אחת העיריות שכרגע לא יכול לחשוף את שמה, מתאר שמי שגר בעיר הזאת ידע. והעירייה הולכת לתמוך ראש העיר בעצמו הולך להופיע ולעודד את בעלי החניות לתת את החניות שלהן בשביל לפתור את מצוקת החניה. זה פשוט לקחת יש מאין. אפס השקעה, ונוצר שוק שלם של חניה.

תומר, מנהל חברת פינק פארק: אנחנו מאפשרים להגדיל את ההיצע ולתת חניה הרבה יותר איכותית

פינק פארק תומר בלושטיין בכנס חניה ותחבורה
פינק פארק תומר בלושטיין (משמאל) בכנס חניה ותחבורה

-מדובר על בעצם בועת חניה. במיוחד במדינת ישראל. כלומר אנחנו נמצאים במצב כמו שהוא אומר- בבורסה. מי סוחר יותר גבוה ומתחיל להיות פה מסחרה שלמה. 

איך משתלטים על שוק כזה?

-אי אפשר להשתלט על שוק כזה. השוק יעשה את שלו. רמת המחירים תגיע לרמה מסוימת, יהיה היצע וביקוש. לאור נסיונות שאנו מכירים לחנך את הציבור ולגרום לצרכן הישראלי להפסיק לנסוע ברכב שלו- מקווה שהרכבת הקלה אולי תעשה שינוי .הקו האדום, הסגול. עוד קווים בירושלים. אבל נכון לרגע זה, אני עדין חווה את הפקקים כל בוקר. בקיצור מחיר למתחנן. 

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.