המהלך הדרמטי שימנע שימוש כפול בתגי הנכה: אפליקציית "חניתי" יוצאת לדרך
משרד התחבורה והבטיחות בדרכים החל בפיילוט חדשני בירושלים ובתל אביב שנועד לשים סוף לניצול לרעה של תגי חניה לנכים. היוזמה, המובלת על ידי השרה
מהפכת הקישוריות בתל אביב: נחנך מתקן חנייה רובוטי חכם לאופניים וקורקינטים בתחנת סבידור מרכז
הבוקר חנכו משרד התחבורה ורכבת ישראל מתקן חנייה מאובטח המציע 207 מקומות חנייה • בחודשים הקרובים: השירות יינתן ללא עלות • וגם: הצצה לחניון האופניים הגדול בעולם באוטרכט
מנכ"ל משרד התחבורה: "העברנו חוק שחיכה 20 שנה; מס גודש לא על הפרק"
בשיחה פתוחה על מצב התשתיות בישראל, מגיב מנכ"ל משרד התחבורה משה בן זקן לביקורת על העומסים בכבישים, מציג את רפורמת "צדק תחבורתי" ומצהיר: לא יוטלו מסים חדשים על נהגים עד שהתחבורה הציבורית
יציאה חדשה מדרך הר הצופים לכביש 1 לתושבי מעלה אדומים והסביבה
הפרויקט, המבוצע על ידי משרד התחבורה, באמצעות חברת נתיבי ישראל, כלל הקמת רמפת יציאה נוספת ממעלה אדומים, דרך הר הצופים, המאפשרת גישה ישירה ונוחה לכביש